Retourneren

U heeft wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maakt u gebruik van uw retourrecht dan ontvangt u het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retour melding teruggestort op uw rekening. De gemaakte kosten voor het retour zenden van het pakket zijn voor uw eigen rekening.

1. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door u. Met uitzondering van bestelde hoofdkussens en dekbedden, deze mogen vanwege hygiëne niet worden teruggezonden (Mocht u het artikel toch retourneren dan zullen we het aankoopbedrag niet retourneren aan u).

2. Tijdens de bedenktijd gaat u zorgvuldig om met het product en de verpakking. Het product kunt u slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. De verpakking van de retour te sturen artikelen moet in originele staat zijn, in originele verpakking met de complete originele binnenverpakking. Inclusief de eventuele beschermende “luchtkussen” folie. De verpakkingsdozen mogen niet zijn beschreven. Uitsluitend zoals het verpakt was met de levering. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zal u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Cees Mooi Stoer Wonen retourneren, conform de instructies en voorwaarden.

U dient artikelen die worden teruggezonden te retourneren met een bijgevoegd retourformulier en (kopie)factuur. Klik hier voor het retourformulier.

3. Wanneer u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht zorgt u dat het product binnen een 30 dagen, na ontvangst van het product, weer terug is bij Cees Mooi Stoer Wonen. Hiervan heeft u de eerste 14 dagen te tijd om de retour aan te melden (zonder opgave van reden), en vervolgens nog 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Retour sturen kunt u doen via een pakketdienst naar keuze. Het bewijs van versturen graag goed bewaren, zodat we deze indien gewenst kunnen opvragen bij u. De kosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. De eventuele gemaakte montagekosten of z.g. comfort bezorgingen zijn ook voor uw rekening en niet terug te krijgen. U kunt uw bestelling terug sturen naar ons winkeladres; Pastoor Gowthorpestraat 15, 3772 CA in Barneveld. Kosteloos retourneren is mogelijk indien u zelf de goederen binnen 30 dagen terug brengt in onze woonwinkel te Barneveld.

4. De artikelen mogen niet zijn gebruikt, aangepast of enige andere wijzigingen hebben ondergaan. Bij beschadiging van het product door onzorgvuldige omgang/beoordeling door u, dan bent u zelf aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van het product.

Alleen als aan deze voorwaarden is voldaan en wij de artikelen in goede staat hebben retour ontvangen kan de aanschafprijs van de artikelen worden terugbetaald. De terugbetaling vindt dan plaats binnen 14 dagen.

5. Indien u na afloop van de hierboven genoemde termijn niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht resp. het product niet aan de Cees Mooi Stoer Wonen hebt teruggezonden, is de koop een feit.

6. Reclamaties van eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 14 dagen na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

Alleen als u het onderstaande formulier toevoegt aan het pakket en uw (kopie)factuur, kunnen wij uw retour gestuurde artikel (en) snel verwerken.

Klachtenregeling

Bent u niet tevreden over uw product of de afhandeling van uw bestelling? Vul dan het contactformulier op onze website volledig in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Bent u het niet eens met de geboden oplossing door Cees Mooi Stoer Wonen en u hebt dat duidelijk aangegeven dan is er nog een mogelijkheid om uw melding te doen bij Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), zij zullen vervolgens onafhankelijke bemiddeling toepassen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr)

Op overeenkomsten tussen u als klant en Cees Mooi Stoer Wonen waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien u woonachtig bent in het buitenland.